На підставі заяви законного представника, висновку КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Вознесенської міської ради Миколаївської області , з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство у Вознесенській ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 організовано навчання за інклюзивною формою для 8 учнів. Інклюзивним навчанням охоплено 5 класів.
1. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень.
1.1. Будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами;
1.2. Східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
1.3. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
1.4. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
1.5. Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
1.6. Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
2. З дітьми працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, дефектолог;
3. Для дітей з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено позитивний клімат шкільного середовища.
4. Школа має матеріально-технічне оснащення відповідно до наказу МОНу від 23.04.2018 № 414 Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти:
- Мультимедійне обладнання (Мультимедійний проектор)
- Бінокулярна лупа для індивідуального використання
- Спеціальні зошити для дітей з порушенням зору
- Нумікон груповий
- Обіймально-стискаюча машина Сквізер
- Світловий стіл для пісочної терапії
- Дидактичні матеріали для розвитку ігрової діяльності
- Акваріум
- Підручники для дітей з ООП:
3-й клас:
1. Українська мова та читання авт.. Пономарьова
2. Українська мова та читання авт..Савченко
3. Англійська мова авт.. Карпюк О
4. Математика авт. Листопад
5. Я Досліджую світ авт. Гільберт
6. Мистецтво авт. Масол
4-й клас:
1. Літературне читання авт. Кравець
2. Українська мова та читання авт..Пономарьова
3. Українська мова та читання авт..Савченко
4. Математика авт. Листопад
5. Інформатика авт. Корнієнко
6. Я Досліджую світ авт. Гільберт
7. Мистецтво авт. Масол
- Навчально-методичні посібники:
1. Учні початкових класів із РАС: навчання та розвиток авт.. І. Недозим
2. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток авт..О. Чеботарьова. І. Гладченко
3. Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід
4. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток авт. Ю. Рібцун
5. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах. Авт..С. Миронова
6. Навчання дітей із особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі авт.. А.Колупаєва, О. Таранченко
7. Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання
8. НУШ: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи