На підставі заяви законного представника, висновку КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Вознесенської міської ради Миколаївської області , з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство у Вознесенській ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 організовано навчання за інклюзивною формою для 8 учнів. Інклюзивним навчанням охоплено 5 класів.

1. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень.

1.1. Будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами;

1.2. Східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;

1.3. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

1.4. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

1.5. Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

1.6. Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.

2. З дітьми працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, дефектолог;

3. Для дітей з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено позитивний клімат шкільного середовища.

4. Школа має матеріально-технічне оснащення відповідно до наказу МОНу від 23.04.2018 № 414 Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти:

- Мультимедійне обладнання (Мультимедійний проектор)

- Бінокулярна лупа для індивідуального використання

- Спеціальні зошити для дітей з порушенням зору

- Нумікон груповий

- Обіймально-стискаюча машина Сквізер

- Світловий стіл для пісочної терапії

- Дидактичні матеріали для розвитку ігрової діяльності

- Акваріум

- Підручники для дітей з ООП:

3-й клас:

1. Українська мова та читання авт.. Пономарьова

2. Українська мова та читання авт..Савченко

3. Англійська мова авт.. Карпюк О

4. Математика авт. Листопад

5. Я Досліджую світ авт. Гільберт

6. Мистецтво авт. Масол

4-й клас:

1. Літературне читання авт. Кравець

2. Українська мова та читання авт..Пономарьова

3. Українська мова та читання авт..Савченко

4. Математика авт. Листопад

5. Інформатика авт. Корнієнко

6. Я Досліджую світ авт. Гільберт

7. Мистецтво авт. Масол

- Навчально-методичні посібники:

1. Учні початкових класів із РАС: навчання та розвиток авт.. І. Недозим

2. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток авт..О. Чеботарьова. І. Гладченко

3. Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід

4. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток авт. Ю. Рібцун

5. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах. Авт..С. Миронова

6. Навчання дітей із особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі авт.. А.Колупаєва, О. Таранченко

7. Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання

8. НУШ: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи

Кiлькiсть переглядiв: 101

Коментарi