Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Виховна робота
"Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ"-таку виховну тему впроваджує педагогічний колектив і на сьогоднішній день в закладі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національно-патріотичного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню у здобувачів освіти навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.
МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДУ:
- виховання самодостатньої компетентнісно – орієнтованої особистості, громадянина України і світу через систему національно-патріотичного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей;
- виховання у підростаючого покоління духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини, відновлення і вшанування національної пам’яті;
- формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей, набуття дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення.
- забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, єдність фізичного, духовного та інтелектуального розвитку особистості, формування цілісного сприйняття світу і людини в гармонії з навколишнім середовищем і з собою.
- розвиток творчого потенціалу кожної дитини, реалізація її нахилів і здібностей в різноманітних сферах діяльності та спілкування.
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я, формування засад здорового способу життя.
- профілактика соціально небезпечних хвороб та негативних явищ в молодіжному середовищі.
- профілактика правопорушень учнів та превентивне виховання.
- профілактика дитячого та дорожньо-транспортного травматизму.
- протипожежна робота в школі.
ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2023 – 2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
- Створювати умови для популяризації серед здобувачів освіти кращих здобутків національної, культурної і духовної спадщини, героїчного минулого і сучасного українського народу.
- Створювати умови для формування інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості.
- Сприяти розвитку в здобувачів освіти активної громадянської позиції та сприяти становленню громадянина-патріота України.
- Плекати розвиток духовної, емоційно-естетичної, інтелектуальної сфери учнів на основі української мови; через мовне посередництво долучати школярів до національної історії.
- Продовжувати роботу з пропаганди здорового способу життя здобувачів освіти як одну зі складових загальнокультурної компетенції.
- Створювати комфортні умови для самовизначення, самовдосконалення, самореалізації особистості
- Активізувати співпрацю педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві.
- Проводити інформаційно-просвітницьку роботу з батьками, спрямовану на формування толерантності, поваги до культури, історії, мови, звичаїв та традицій як українців так і представників різних національностей.
ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ
- Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
- Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.
- Ціннісне ставлення до себе.
- Ціннісне ставлення до праці та природи.
- Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ:
- навчально-виховної діяльності;
- позаурочної та позакласної діяльності;
- позашкільної освіти;
- роботи органів учнівського врядування;
- взаємодії з батьками, державними установами.
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:
- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
- реалізацію у процесі роботи особистісно-зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проєктні технології;
- реалізацію у процесі роботи особистісно-зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;
- співпрацю із органами учнівського врядування, громадськими об'єднаннями;
- забезпечення здобуття ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.
Корисні посилання:
- Ідея Нової української школи-виховання, що грунтується на цінностях
Кiлькiсть переглядiв: 261