• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

"Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ"-таку виховну тему впроваджує педагогічний колектив і на сьогоднішній день в закладі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національно-патріотичного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню у здобувачів освіти навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.

МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДУ:

  1. виховання самодостатньої компетентнісно – орієнтованої особистості, громадянина України і світу через систему національно-патріотичного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей;
  2. виховання у підростаючого покоління духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини, відновлення і вшанування національної пам’яті;
  3. формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;
  4. забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей, набуття дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення.
  5. забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, єдність фізичного, духовного та інтелектуального розвитку особистості, формування цілісного сприйняття світу і людини в гармонії з навколишнім середовищем і з собою.
  6. розвиток творчого потенціалу кожної дитини, реалізація її нахилів і здібностей в різноманітних сферах діяльності та спілкування.
  7. виховання свідомого ставлення до свого здоров’я, формування засад здорового способу життя.
  8. профілактика соціально небезпечних хвороб та негативних явищ в молодіжному середовищі.
  9. профілактика правопорушень учнів та превентивне виховання.
  10. профілактика дитячого та дорожньо-транспортного травматизму.
  11. протипожежна робота в школі.

ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2023 – 2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

  1. Створювати умови для популяризації серед здобувачів освіти кращих здобутків національної, культурної і духовної спадщини, героїчного минулого і сучасного українського народу.
  2. Створювати умови для формування інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості.
  3. Сприяти розвитку в здобувачів освіти активної громадянської позиції та сприяти становленню громадянина-патріота України.
  4. Плекати розвиток духовної, емоційно-естетичної, інтелектуальної сфери учнів на основі української мови; через мовне посередництво долучати школярів до національної історії.
  5. Продовжувати роботу з пропаганди здорового способу життя здобувачів освіти як одну зі складових загальнокультурної компетенції.
  6. Створювати комфортні умови для самовизначення, самовдосконалення, самореалізації особистості
  7. Активізувати співпрацю педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві.
  8. Проводити інформаційно-просвітницьку роботу з батьками, спрямовану на формування толерантності, поваги до культури, історії, мови, звичаїв та традицій як українців так і представників різних національностей.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
  • Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.
  • Ціннісне ставлення до себе.
  • Ціннісне ставлення до праці та природи.
  • Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ:

  • навчально-виховної діяльності;
  • позаурочної та позакласної діяльності;
  • позашкільної освіти;
  • роботи органів учнівського врядування;
  • взаємодії з батьками, державними установами.

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:

  1. організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
  2. реалізацію у процесі роботи особистісно-зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
  3. оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  4. організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проєктні технології;
  5. реалізацію у процесі роботи особистісно-зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
  6. оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  7. створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;
  8. співпрацю із органами учнівського врядування, громадськими об'єднаннями;
  9. забезпечення здобуття ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.

Корисні посилання:

  1. Ідея Нової української школи-виховання, що грунтується на цінностях
Кiлькiсть переглядiв: 261

Коментарi