Відповідно до ст.20 Закону України «Про освіту», ст. 12, 26 Закону України «Про загальну середню освіту», листів Міністерства науки і освіти України від 30.08.2021 № 1/9-436 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2021/2022 н.р.», наказу Міністерства освіти і науки України № 609 від 08.06.2018 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти Постанова КМУ «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», від 15 серпня 2011 р. № 872 .
На підставі заяв законних представників, висновку КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Вознесенської міської ради Миколаївської області, наказу УО Вознесенської міської ради з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, організовано навчання за інклюзивною формою для 8 учнів. Інклюзивним навчанням охоплено 5 класів
Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, які потребують розумового розвитку, проводяться індивідуальні заняття з корекції розвитку з такими фахівцями як: дефектолог,психолог.
До складу Команди супроводу дитини з ООП входять:
постійні учасники: директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі, асистент вчителя, практичний психолог, батьки,
залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, вчитель-реабілітолог та вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП).
Перелік документів для організації роботи в інклюзивному класі:
¾ висновок ІРЦ
¾ заяви батьків;
¾ наказ по школі;
¾ індивідуальна програма розвитку
¾ індивідуальний навчальний план;
¾ щоденник спостереження
¾ портфоліо
¾ посадова інструкція асистента вчителя
¾ річний план асистента вчителя
Практичний психолог та вчитель дефектолог надають додаткові послуги за цивільно-правовим договором. Корекційно-розвиткові заняття «Корекція розвитку» та «Соціально-побутове орієнтування» направлені на розвиток пізнавальної та емоційно-вольової сфери дитини з ООП. Корекційні заняття проводяться згідно графіку затверджений директором закладу та розподілу годин відповідно висновку ІРЦ.